Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Utolsó kommentek

  • Szexi Anyu: @liza79: Szia Liza! Az a helyzet, hogy én is kávéfogyasztó vagyok, megértem a problémádat. Nem tudnék meglenni nélküle... :-) Napi egy CSÉSZE elfogy... (2011.01.26. 16:21) Miért is?
  • liza79: Sziasztok! Most szeretném elkezdeni ezt a diétát, viszont kávézom és ez tilos, ráadásul másfél deci tejjel szoktam inni. Mi a tapasztalat, mikor a ... (2011.01.26. 16:04) Miért is?
  • Szexi Anyu: @MindenÉrdekesCsakKérdezniKell: Akár így is értelmezhető a bejegyzés... :) (2009.12.07. 20:23) Szex minden helyiségben
  • MindenÉrdekesCsakKérdezniKell: Akkor ez a loveroute? :) előszoba > konyha > nappali > hálószoba (2009.12.07. 20:00) Szex minden helyiségben
  • Szexi Anyu: @ardeacinerea: Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a cikk! További szép napot! (2009.09.23. 14:27) A mindentudó ginseng
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ajánlott oldalak

www.tantra.lap.hu www.szexualterapia.eu www.furedi.hu www.erotika.lap.hu

"A szex az ember legéltetőbb energiája, és nem magát a célt kellene jelentenie. A szex vezethetne minket saját lelkünk felé."-OSHO

2009.08.07. 21:44 Szexi Anyu

Miért is?

Címkék: szex táplálkozás anya szülés fogyókúra diéta narancsbőr stria anyuci

Szia!

Ha eddig itt jártál az oldalamon és olvastad a blogomat (bár sok bejegyzés még egyenlőre nincs), vagy most jársz itt először, akkor nyilván felvetődött már a kérdés Benned, hogy "vajon mit akar Szexi Anyu a gyümölcsökkel?" A választ most fogom Neked megadni. :) Először is magamról pár gondolat: Kisgyermekes anyuci vagyok, kisfiam immáron 14 hónapos. Azért hoztam létre ezt az oldalt, mert sok olyan anyukával találkozom, akik már nem olyannak látjuk magukat mint a kismamaság előtt. Nekik, Neked szeretnék segíteni! Azt mindenképp le szeretném szögezni, (még az elején!!) hogy ez nem egy tipikus fogyókúrás oldal! Ahhoz szeretnék segítséget nyújtani, hogy hogyan élj tudatosabban, egészségesebben és hogyan érezd jól magad a bőrödben. Nekem sikerült, Neked miért ne sikerülne? Azt gondolom, hogy igenis lehet szexi egy anyuka is, miért ne? Egy próbát nem ér meg Neked?  Mit veszíthetsz? Ja és mit akartam a gyümölcsökkel?! Előszóként annyit a következő leckéhez, hogy az életmódváltás -én testkontrollnak hívom- egyik alappillére az, hogy a délelőtt folyamán csak gyümölcsöt fogyasszunk. Éhgyomorra a legjobb, legegészségesebb gyümölcsöt fogyasztani. Először nem volt egyszerű feladat számomra erre áttérni, de 1-2 hét alatt gond nélkül sikerült. Már nem sóvárogtam a téliszalámis szendvicsem után. Nemcsak a súlyom ment lejjebb, -de ami sokkal fontosabb volt számomra- az egészségem is jobb lett! Anyuciként rengeteg energiára van szükség! Persze az is fontos, hogy a nap többi szakaszában mit fogyasztunk. Az nem megy, hogy délelőtt csak gyümölcsöt eszünk, ebédre bedobunk egy kis töltött káposztát oldalassal házi kenyérrel, utána dobunk egy krémest, majd a napot szalonnás rántottával zárjuk és elégedettek vagyunk, hogy mi délelőtt csak gyümölcsöt ettünk. Neeeeem! Aki ilyet akar, az már most felejtsen el! :) Minden egyes falat számít, bár én azt vallom, hogy vétkezni lehet... ;) De nem mindegy, hogy "mit, mikor és mivel!"

Ezzel folytatjuk legközelebb! ;)

Szólj hozzá, vagy ha kérdésed van katt ide>>>

Szexi Anyu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexianyuci.blog.hu/api/trackback/id/tr211295613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liza79 2011.01.26. 16:04:57

Sziasztok!

Most szeretném elkezdeni ezt a diétát, viszont kávézom és ez tilos, ráadásul másfél deci tejjel
szoktam inni.
Mi a tapasztalat, mikor a legkevésbé rossz
meginni?

Köszi előre is a válaszotok!
Liza

Szexi Anyu 2011.01.26. 16:21:32

@liza79: Szia Liza! Az a helyzet, hogy én is kávéfogyasztó vagyok, megértem a problémádat. Nem tudnék meglenni nélküle... :-) Napi egy CSÉSZE elfogyasztása belefér, de semmiképp sem javaslom éhgyomorra vagy közvetlenül étkezés után, és ha lehet próbáld meg sokkal kevesebb tejjel, mert az elég soknak tűnik. :-( Remélem, tudtam Neked segíteni. Üdv.: Szexi Anyu
süti beállítások módosítása