Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Utolsó kommentek

  • Szexi Anyu: @liza79: Szia Liza! Az a helyzet, hogy én is kávéfogyasztó vagyok, megértem a problémádat. Nem tudnék meglenni nélküle... :-) Napi egy CSÉSZE elfogy... (2011.01.26. 16:21) Miért is?
  • liza79: Sziasztok! Most szeretném elkezdeni ezt a diétát, viszont kávézom és ez tilos, ráadásul másfél deci tejjel szoktam inni. Mi a tapasztalat, mikor a ... (2011.01.26. 16:04) Miért is?
  • Szexi Anyu: @MindenÉrdekesCsakKérdezniKell: Akár így is értelmezhető a bejegyzés... :) (2009.12.07. 20:23) Szex minden helyiségben
  • MindenÉrdekesCsakKérdezniKell: Akkor ez a loveroute? :) előszoba > konyha > nappali > hálószoba (2009.12.07. 20:00) Szex minden helyiségben
  • Szexi Anyu: @ardeacinerea: Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a cikk! További szép napot! (2009.09.23. 14:27) A mindentudó ginseng
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ajánlott oldalak

www.tantra.lap.hu www.szexualterapia.eu www.furedi.hu www.erotika.lap.hu

"A szex az ember legéltetőbb energiája, és nem magát a célt kellene jelentenie. A szex vezethetne minket saját lelkünk felé."-OSHO

2009.09.24. 14:47 Szexi Anyu

A tantrikus szerető imája

Címkék: szex india szerelem vidám szerető tantra shiva sakti

 

A szerelem úgy világítja meg életemet, ahogy a reggel a Földet.
 
Hagyom, hogy a bennem levő óceán nagyságú élet szabadon áramoljon.
 
A boldogság a kezdetektől bennem él.
 
Mosolygok.
 
A szerelem az energia, a spiritualitás a Nap, amely táplál.
 
Elmémben béke van, lelkemben tűz, élek és ünnepelek, énekelek, lámpa vagyok, amely saját fénnyel ragyog távol a fájdalomtól és a kudarctól.
 
Erős vagyok, mint a Nap, nyugodt, mint a tó vize, és hatalmas, mint a tűz.
 
Békés vagyok, mint a tavaszi szellő, de lázadó, mint egy kisgyermek.
 
Hagyom, hogy a lélek hatalma minden cselekedetemben megnyilvánuljon.
 
Ma mindenkire mosolyogni fogok, és ha megkérdezik, hogy miért, így felelek: Mert boldog vagyok.
 
Vidámságot, békét árasztok, üdvözlöm a múltat, és várom a jövőt. Belélegzem az örök jelen nektárját.
 
Érzem, hogy halhatatlan vagyok, és az örökkévalón át utazom.
 
Életemet ünneppé változtatom, teljesnek, szabadnak érzem magam, valóra váltom álmaimat.
 
Tudom, hogy az univerzum mellettem áll, tudom, hogy ha a szerelemért dolgozom, életemnek volt értelme.
 
Ezt az imát intézem az állandó Teremtéshez, megköszönöm neki a tudatosan, lelkesen, kreativitással töltött mai napot.
 
Megnyilvánul bennem a varázslat.
 
Boldogságot lélegzek.
 
 
 
 

Ezzel kívánok Mindenkinek szép napot!

Szólj hozzá, vagy ha kérdésed van, katt ide>>>

Szexi Anyu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexianyuci.blog.hu/api/trackback/id/tr211404181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása